• 10-04-2009, 13:15:06
    #1
    Merhaba arkadaşlar 2-3 gündür kasadan çok ses gelmeye başlıyor.5-6 sene fan tozlanmıştır diye düşünüyorum garantisi bitti.Daha önce kasayı açmadım ne nedir bilmem sorun nedir acaba açsam silsem falan sorunu çözebilirmiyim. Başımı ağrıttı
  • 10-04-2009, 13:17:53
    #2
    Sağı solu sökmeyeceksen aç bence Açtıktan sonra sesi dinle nerden geliyor ilkönce öğren ona göre muamele yap pc'ye
  • 10-04-2009, 13:19:28
    #3
    Misafir
    Aç, elektrik makinesiyle ufaktan tozunu aldıktan sonra eline bi bez al iyice sil
  • 10-04-2009, 13:22:55
    #4
    Ilk önce kasayi ac güzel bir makinayla cek tozlari baktin olmadi benim gibi 2 tane yumruk vur ses falan kalmaz
  • 10-04-2009, 13:23:53
    #5
    sam3t adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ilk önce kasayi ac güzel bir makinayla cek tozlari baktin olmadi benim gibi 2 tane yumruk vur ses falan kalmaz
    saol deniycem
  • 10-04-2009, 13:39:02
    #6
    Bir yerden bir kompresör bul, uzaktan uzağa fanlara bas. Diğer yerlere yakın basabilirsin tüm tozunu atsın. Daha sonra kabloları plastik kelepçe ile kelepçele fanlara değmesin, ses kesilecektir.
  • 10-04-2009, 13:42:49
    #7
    sam3t adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 tane yumruk vur ses falan kalmaz
    Bu dediğiniz çok yanlış birşey. Böyle yaparak harddiske zarar verebilirsiniz.

    Bilgisayarınızdan aşırı ses geliyorsa elektrikli süpürge yerine, kompresor ile temizlik yapılmalıdır. En yakın bilgisayarcıya gitmelisiniz yani
  • 10-04-2009, 13:47:46
    #8
    Varista adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu dediğiniz çok yanlış birşey. Böyle yaparak harddiske zarar verebilirsiniz.

    Bilgisayarınızdan aşırı ses geliyorsa elektrikli süpürge yerine, kompresor ile temizlik yapılmalıdır. En yakın bilgisayarcıya gitmelisiniz yani

    Sanayi'ye gitsede olur
  • 10-04-2009, 14:49:02
    #9
    hallettım dostlar elektrik süpürgesiyle toz içindeydi kesildi sesi kasayı iyi kapatamadım şimdi çok ufak bir ses yapıyor onu halletmeye çalışıyorum sorun çözüldü