Merhabalar, GA-A320M-S2H anakartımın VGA girişine VGA kablosu ile 2. monitörü bağlıyorum fakat "No Signal" hatası veriyor yani görüntü gelmiyor.
Ne yapabilirim?
GA-A320M-S2H VGA Hata
6
●55
- 18-01-2021, 20:09:51İşlemciniz APU (2200G, 2400G, 3200G, 3400G gibi) değilse anakartın üstündeki portlardan görüntü alamazsınız. Harici ekran kartı kullandığınızı tahmin ediyorum. Ekran kartınıza bağlamanız gerekiyor. Eğer ekran kartınızda VGA girişi yoksa bir dönüştürücü vasıtasıyla bağlayabilirsiniz.ScriptEvin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-01-2021, 20:11:20gıgabyte ekran kartım var hocam, hdmi girişi var üstünde vga girişi yok.burakgungor8 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çift monitör yapmak istiyorum monitörümün biri vga biri hdmi bu sorunu nasıl aşarım en ucuz yollu?
Cevabınız için de çok teşekkür ederim - 18-01-2021, 20:22:43Ekran kartının resmini paylaşırmısın ne girişleri var bakalım ona göre tavsiye verelim.ScriptEvin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-01-2021, 20:29:55Dvi to Vga dönüştürücü alıp bağlayabilirsin.ScriptEvin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
örnek ürün görseli bu şekilde : https://prnt.sc/x576a0
ben kendimde kullanıyorum şuana kadar bir sıkıntı yaşamadım internette 6,75 tl ile 145 TL arasında satılıyor mahalledeki bilgisayarcılardada bulma ihtimalin var.
Aldığın çeviriciyi şu işaretlediğim yere sokup Vga ya dönüştürebilirsin : https://prnt.sc/x57aan - 18-01-2021, 21:24:18@ScriptEvin; hocam yanlis gormediysem dvi portunuz 24+1 yanilmis olabilirim ancak eger dogru gorduysem 24+5 alirsaniz duz cubuk etrafindaki pinler sizin kartta olmadigindan oturmayacaktir. Bilginiz olsun bakip ona gore aliniz. Uyarmak istedim
