burakgungor8 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İşlemciniz APU (2200G, 2400G, 3200G, 3400G gibi) değilse anakartın üstündeki portlardan görüntü alamazsınız. Harici ekran kartı kullandığınızı tahmin ediyorum. Ekran kartınıza bağlamanız gerekiyor. Eğer ekran kartınızda VGA girişi yoksa bir dönüştürücü vasıtasıyla bağlayabilirsiniz.
gıgabyte ekran kartım var hocam, hdmi girişi var üstünde vga girişi yok.
Çift monitör yapmak istiyorum monitörümün biri vga biri hdmi bu sorunu nasıl aşarım en ucuz yollu?
Cevabınız için de çok teşekkür ederim