ScriptEvin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar, GA-A320M-S2H anakartımın VGA girişine VGA kablosu ile 2. monitörü bağlıyorum fakat "No Signal" hatası veriyor yani görüntü gelmiyor.
Ne yapabilirim?
İşlemciniz APU (2200G, 2400G, 3200G, 3400G gibi) değilse anakartın üstündeki portlardan görüntü alamazsınız. Harici ekran kartı kullandığınızı tahmin ediyorum. Ekran kartınıza bağlamanız gerekiyor. Eğer ekran kartınızda VGA girişi yoksa bir dönüştürücü vasıtasıyla bağlayabilirsiniz.