• 20-09-2020, 20:42:38
    #1
    autodesk 3D max, maya, zbrush cinema 4D
    nasıl yükleyebilirim? ve
    3D max mac için uyumlu değil mi?

    yardımcı olur musunuz
  • 20-09-2020, 20:46:18
    #2
    çizim programlarını öğrenci değilseniz ücretsiz yükleyemezsiniz suç ve eğer iş yerinde kullanıp sizin crackli yüklediğinizi anlarlarsa şikayet ederler. Netten crackli halini bulmanız lazım maca crackli yükleniyor mu bilmiyorum
  • 20-09-2020, 20:52:01
    #3
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çizim programlarını öğrenci değilseniz ücretsiz yükleyemezsiniz suç ve eğer iş yerinde kullanıp sizin crackli yüklediğinizi anlarlarsa şikayet ederler. Netten crackli halini bulmanız lazım maca crackli yükleniyor mu bilmiyorum
    varsa bildiğiniz site adları verir misiniz
  • 20-09-2020, 20:55:25
    #4
    EralpCicekdagi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    varsa bildiğiniz site adları verir misiniz
    hocam ben üniverste okuduğum için çoğunu ücretsiz kullanabiliyorum o yüzden hiç crackli kullanmadım , hocalarımız bu konuda dikkatli olmamazı söyledi x.xxx-xx.xxx dolar arasında bu programların lisansları crakli yüklerseniz iş yerinde o bilgisayara interneti bağlamayın .
  • 20-09-2020, 21:52:01
    #5
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam ben üniverste okuduğum için çoğunu ücretsiz kullanabiliyorum o yüzden hiç crackli kullanmadım , hocalarımız bu konuda dikkatli olmamazı söyledi x.xxx-xx.xxx dolar arasında bu programların lisansları crakli yüklerseniz iş yerinde o bilgisayara interneti bağlamayın .
    öğrenci olarak indirdiğiniz siteleri atar mısınız, arkadaşım adına soruyorum
  • 20-09-2020, 21:54:05
    #6
    EralpCicekdagi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    öğrenci olarak indirdiğiniz siteleri atar mısınız, arkadaşım adına soruyorum
    autocadin kendi sitesinden yükleyebilirsiniz direkt kimlik bilgileriniz ile lisansı doğruluyorsunuz
  • 20-09-2020, 21:58:05
    #7
    O arkadaşınız öğrenci olmadığı sürece ücretsiz lisans alamıyor, çünkü öğrenci olduğunu kanıtlaması gerekiyor haberiniz olsun. Autodesk özellikle bu yıl işi sıkı tutmaya başladı. Önceden direkt 3 yıllık lisans veriyordu artık 1 yıllık verip her yıl öğrenci olduğumuzu kanıtlayan belgenin güncel halini gönderip yenilememizi istiyor.

    Ayrıca 3ds Max'i Mac sisteme yükleyemezsiniz, program yalnızca Windows 7 ve üzeri sistemlerde çalışıyor.

    Onun harici Maya'yı, Zbrush'ı ve Cinema 4D'yi Mac sistemlerde kullanabilirsiniz.