autodesk 3D max, maya, zbrush cinema 4D
nasıl yükleyebilirim? ve
3D max mac için uyumlu değil mi?
yardımcı olur musunuz
autodesk 3D max, maya, zbrush cinema 4D
6
●89
- 20-09-2020, 20:42:38
- 20-09-2020, 20:52:01varsa bildiğiniz site adları verir misinizMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-09-2020, 20:55:25hocam ben üniverste okuduğum için çoğunu ücretsiz kullanabiliyorum o yüzden hiç crackli kullanmadım , hocalarımız bu konuda dikkatli olmamazı söyledi x.xxx-xx.xxx dolar arasında bu programların lisansları crakli yüklerseniz iş yerinde o bilgisayara interneti bağlamayın .EralpCicekdagi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-09-2020, 21:52:01öğrenci olarak indirdiğiniz siteleri atar mısınız, arkadaşım adına soruyorumMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-09-2020, 21:54:05autocadin kendi sitesinden yükleyebilirsiniz direkt kimlik bilgileriniz ile lisansı doğruluyorsunuzEralpCicekdagi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-09-2020, 21:58:05O arkadaşınız öğrenci olmadığı sürece ücretsiz lisans alamıyor, çünkü öğrenci olduğunu kanıtlaması gerekiyor haberiniz olsun. Autodesk özellikle bu yıl işi sıkı tutmaya başladı. Önceden direkt 3 yıllık lisans veriyordu artık 1 yıllık verip her yıl öğrenci olduğumuzu kanıtlayan belgenin güncel halini gönderip yenilememizi istiyor.
Ayrıca 3ds Max'i Mac sisteme yükleyemezsiniz, program yalnızca Windows 7 ve üzeri sistemlerde çalışıyor.
Onun harici Maya'yı, Zbrush'ı ve Cinema 4D'yi Mac sistemlerde kullanabilirsiniz.