Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam ben üniverste okuduğum için çoğunu ücretsiz kullanabiliyorum o yüzden hiç crackli kullanmadım , hocalarımız bu konuda dikkatli olmamazı söyledi x.xxx-xx.xxx dolar arasında bu programların lisansları crakli yüklerseniz iş yerinde o bilgisayara interneti bağlamayın .
öğrenci olarak indirdiğiniz siteleri atar mısınız, arkadaşım adına soruyorum