O arkadaşınız öğrenci olmadığı sürece ücretsiz lisans alamıyor, çünkü öğrenci olduğunu kanıtlaması gerekiyor haberiniz olsun. Autodesk özellikle bu yıl işi sıkı tutmaya başladı. Önceden direkt 3 yıllık lisans veriyordu artık 1 yıllık verip her yıl öğrenci olduğumuzu kanıtlayan belgenin güncel halini gönderip yenilememizi istiyor.
Ayrıca 3ds Max'i Mac sisteme yükleyemezsiniz, program yalnızca Windows 7 ve üzeri sistemlerde çalışıyor.
Onun harici Maya'yı, Zbrush'ı ve Cinema 4D'yi Mac sistemlerde kullanabilirsiniz.