• 27-11-2019, 18:04:06
    #1
    Selam arkadaşlar.

    Cuma günü Airpods Pro aldım. 5 gündür kullanıyorum. Normalde ev ve ofiste Jbl'nin kablosuz kulak üstü kulaklığını kullanıyordum. Airpods'u dışarıda kullanmak için aldım ve gürültü önleme vs gibi özellikleriyle oldukça başarılı bir ürün olduğunu söyleyebilirim. Tek sorun benim için, kulak içi olduğundan dolayı bazen rahatsız edebiliyor. Kulak içi kullanmayı sevmiyorum normalde. 3 farklı silikon uçlarıyla gelmesi de güzel bir olay. Apple cihazlarıyla anında açar açmaz bağlanması da oldukça stabil bir kullanım sağlıyor. Yanlış hatırlamıyorsam kutu ile 24 saate kadar şarjsız kullanabiliyorsunuz. 5 dakikalık kutuya koyunca da 1 saatlik kullanım sağlıyor. Gürültü önleme ve şeffaf kullanım modları gerçekten çok ciddi farkettiriyor. Kulaklığı çıkarır çıkarmaz müziğin durması, kutuya koyunca bağlantıyı tamamen kesmesi gibi özellikleri de rahat kullanım sağlıyor.

    Fiyat olarak 1559 TL'den almıştım Apple'ın öğrenci indirimli bir yetkili satıcısından. Şuan ortalama fiyatı 1750 TL civarı.

  • 27-11-2019, 18:24:43
    #2
    Üyeliği durduruldu
    hayırlı olsun hocam güzel günlerde kullanın da bir kulaklığa bu meblağları verebileceğimi hiç zannetmiyorum ama müzik dinleme zevkiniz vardır saygı duyarım
  • 28-11-2019, 17:58:41
    #3
    Hocam ses kalitesi nasıl ben üst seviye ses seviyorum dışardaki hiçbir sesi duymak istemiyorum dinlerken ses nasıl ? Alıyorum ona göre
  • 28-11-2019, 18:11:59
    #4
    Silikonun pislenmesinden dolayı almak istemiyorum. Eski ucu gibi yapsalar daha iyi olurdu
  • 28-11-2019, 18:18:53
    #5
    Penguenx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayırlı olsun hocam güzel günlerde kullanın da bir kulaklığa bu meblağları verebileceğimi hiç zannetmiyorum ama müzik dinleme zevkiniz vardır saygı duyarım
    Teşekkürler hocam.

    Reklamix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ses kalitesi nasıl ben üst seviye ses seviyorum dışardaki hiçbir sesi duymak istemiyorum dinlerken ses nasıl ? Alıyorum ona göre
    Gürültü önleme ile dışarıdan ses minimum seviyeye iniyor. Müzik sesi de olunca dışarıdan neredeyse ses duyulmuyor. Ses kalitesi de oldukça iyi. Deneyimleme şansınız varsa deneyip öyle alın.

    DijitalFikir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Silikonun pislenmesinden dolayı almak istemiyorum. Eski ucu gibi yapsalar daha iyi olurdu
    Kullanıma göre kulaktaki terden vs kirlenir ama haftalık veya 3-4 günde bir temizlik ile sorun olmaz hocam. Üzerinde 1 set takılı haldeyken bir de 2 set ayrıca geliyor farklı boyutlarda.