Penguenx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hayırlı olsun hocam güzel günlerde kullanın da bir kulaklığa bu meblağları verebileceğimi hiç zannetmiyorum ama müzik dinleme zevkiniz vardır saygı duyarım
Teşekkürler hocam.

Reklamix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ses kalitesi nasıl ben üst seviye ses seviyorum dışardaki hiçbir sesi duymak istemiyorum dinlerken ses nasıl ? Alıyorum ona göre
Gürültü önleme ile dışarıdan ses minimum seviyeye iniyor. Müzik sesi de olunca dışarıdan neredeyse ses duyulmuyor. Ses kalitesi de oldukça iyi. Deneyimleme şansınız varsa deneyip öyle alın.

DijitalFikir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Silikonun pislenmesinden dolayı almak istemiyorum. Eski ucu gibi yapsalar daha iyi olurdu
Kullanıma göre kulaktaki terden vs kirlenir ama haftalık veya 3-4 günde bir temizlik ile sorun olmaz hocam. Üzerinde 1 set takılı haldeyken bir de 2 set ayrıca geliyor farklı boyutlarda.