Selam arkadaşlar.

Cuma günü Airpods Pro aldım. 5 gündür kullanıyorum. Normalde ev ve ofiste Jbl'nin kablosuz kulak üstü kulaklığını kullanıyordum. Airpods'u dışarıda kullanmak için aldım ve gürültü önleme vs gibi özellikleriyle oldukça başarılı bir ürün olduğunu söyleyebilirim. Tek sorun benim için, kulak içi olduğundan dolayı bazen rahatsız edebiliyor. Kulak içi kullanmayı sevmiyorum normalde. 3 farklı silikon uçlarıyla gelmesi de güzel bir olay. Apple cihazlarıyla anında açar açmaz bağlanması da oldukça stabil bir kullanım sağlıyor. Yanlış hatırlamıyorsam kutu ile 24 saate kadar şarjsız kullanabiliyorsunuz. 5 dakikalık kutuya koyunca da 1 saatlik kullanım sağlıyor. Gürültü önleme ve şeffaf kullanım modları gerçekten çok ciddi farkettiriyor. Kulaklığı çıkarır çıkarmaz müziğin durması, kutuya koyunca bağlantıyı tamamen kesmesi gibi özellikleri de rahat kullanım sağlıyor.

Fiyat olarak 1559 TL'den almıştım Apple'ın öğrenci indirimli bir yetkili satıcısından. Şuan ortalama fiyatı 1750 TL civarı.