• 25-07-2008, 20:25:53
    #19
    Üyeliği durduruldu
    1 sistem cok iyi
  • 25-07-2008, 21:31:00
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Benim kini beğenmedin sanırım.
  • 25-07-2008, 22:33:49
    #21
    ST-Murat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim kini beğenmedin sanırım.
    ANAKART ve EKRAN KARTI sanki biraz daha iyi olabilir.
    Bu arada da arkadaşlar, bana İstanbul anadolu yakasında dürüst, ilgilenen bir yer tavsiye edermisiniz.
    Gold bilgisayara gittim araştırdım bana sundukları yani 1.sistemi başka yere danıştığımda 1100 e bırakıyorlar ama Gold bilgisayar bana 1260 fiyat çekti sizce nerede almalıyım.
  • 26-07-2008, 15:13:10
    #22
    Üyeliği durduruldu
    muratkilic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ANAKART ve EKRAN KARTI sanki biraz daha iyi olabilir.
    Bu arada da arkadaşlar, bana İstanbul anadolu yakasında dürüst, ilgilenen bir yer tavsiye edermisiniz.
    Gold bilgisayara gittim araştırdım bana sundukları yani 1.sistemi başka yere danıştığımda 1100 e bırakıyorlar ama Gold bilgisayar bana 1260 fiyat çekti sizce nerede almalıyım.
    Paran yetiyorsa, attırabilirsin tabi.

    Ama, 1. ve 2. sistemi ekran kartlarından 2-3 kat daha performans alırsın.
  • 27-07-2008, 13:30:22
    #23
    Sana tavsiyem 1. sistemdeki işlemci yerine c2d 2.33ghz 1333FSB 4 Mb cache işlemci al
    Ramlerde 2*1gb 800mhz ram olsun. ekran kartın güzel. Max filan kullanmıyorsan sana sıkıntı çıkarmaz.