• 24-07-2008, 22:26:35
    #1
    Merhaba arkadaşlar
    Kafamı kurcalayan bir sorun var.
    Size 2 sistem sunup yorumlarınızı almak istiyorum.
    1.sistem sizce ne kadar iyi ve fiyat olarak ne kadar tutar?
    2.sistemdeki fiyat özelliklerine göre nasıl?
    ve son olarak siz hangisini tercih edersiniz?

    1.sistem :

    İŞLEMCİ : CPU C2D INTEL 2.4 GHZ (E4600) 2MB 800MHZ FSB
    ANAKART : MB ASUS P5LD2-X/1333 I945 DDR2 GLAN PCIX SOC775
    EKRAN K. : VGA 1024 MB SPARKLE 8500GT PCI-E GDDR2 16X DX10
    RAM : 2 GB DDR2 667 MHZ KINGSTON KVR667D2N5/2G
    HDD : 250 GB SAMSUNG 7200 RPM SERIAL ATA2 /MB
    KASA : CASE AOPEN ES55-B06 300 WATT PEAK SİYAH/GÜMÜŞ
    DVD-RİGHT : DVD-RW LG GH20NS10 20x SİYAH SATA
    MONİTÖR : LCD 19" SAMSUNG 932N+ 5ms SİYAH
    KLAVYE / MOUSE : ORJİNAL MİCROSOFT KLAVYE / MOUSE
    KART OKUYUCU : CARD READER BIEN ALL IN 3.5"INT USB PH-ICR-B
    AKSESUAR : 2+1 CREATİVE HOPARLÖR , A4 WEBCAM, KULAKLIK,


    2.sistem :
    CBOX BLAZER K500 SYH E4600 2.4G 2G 250G 1GBVGA LX | CBOX
  • 24-07-2008, 22:42:42
    #2
    Üyeliği durduruldu
    İşlemci fena değil.
    Anakart, 3 slot var. İlerde özellikleri yükseltmek isteyebilirsin.
    Ekran kartları kötü. 1 gb ına aldanma, 128 bit.
    Asus kasa öneririm. Watt ı biraz daha arttırırsan çok iyi olur.(350-450) arası.
    Ram iyi.

    Toplama alma.
  • 24-07-2008, 22:43:48
    #3
    Üyeliği durduruldu
    1. sistem daha iyi
  • 24-07-2008, 22:45:14
    #4
    ST-Murat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşlemci fena değil.
    Anakart, 3 slot var. İlerde özellikleri yükseltmek isteyebilirsin.
    Ekran kartları kötü. 1 gb ına aldanma, 128 bit.
    Asus kasa öneririm. Watt ı biraz daha arttırırsan çok iyi olur.(350-450) arası.
    Ram iyi.
    Toplama alma.
    Hangi sistem hakkında konuşuyoruz.
    1.sistemdeki kasa 300watt ve büyük bir fan var + sessiz çalışıyormuş muş.
    Sizce hangi sistemi almalıyım?
  • 24-07-2008, 22:46:13
    #5
    Üyeliği durduruldu
    muratkilic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi sistem hakkında konuşuyoruz.
    1.sistemdeki kasa 300watt ve büyük bir fan var + sessiz çalışıyormuş muş.
    Sizce hangi sistemi almalıyım?
    Toplama alma demiştim, yani konuştuklarım 1. sistem için.

    Biraz daha bütçe ayırıp, daha yüksek özelliklerde alırsanız güzel olur.
  • 24-07-2008, 22:48:12
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Kasa sessiz çalışabilir ama sizin için yeterli olmayabilir. Çünkü bilgisayar sürekli açık kalacak ve programlar çalışacaktır.(Webmastersınız.)

    Su soğutuculu kasa alırsanız, arkadaki ısı -0 den yukarı zor çıkar.
  • 24-07-2008, 22:48:50
    #7
    ST-Murat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Toplama alma demiştim, yani konuştuklarım 1. sistem için.
    Biraz daha bütçe ayırıp, daha yüksek özelliklerde alırsanız güzel olur.
    Peki o zaman bana, Kodlama, Tasarım ve oyun oynamak için ideal bir sistem sunabilirmisiniz fiyatı ile beraber.

    Teşekkür ederim.
  • 24-07-2008, 22:49:38
    #8
    Üyeliği durduruldu
    En iyi bilgisayar toplama bilgisayardır git mecidikoy e al parçaları topla
  • 24-07-2008, 22:50:14
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Bütçeniz max. kaçtır ?