Sana tavsiyem 1. sistemdeki işlemci yerine c2d 2.33ghz 1333FSB 4 Mb cache işlemci al
Ramlerde 2*1gb 800mhz ram olsun. ekran kartın güzel. Max filan kullanmıyorsan sana sıkıntı çıkarmaz.