• 24-10-2018, 13:12:43
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba dostlar saatlerdir uğraşıyorum wifi'de sorun var hiçbir ağı görmüyor, driverleri kaldırdım tekrar kurdum vs. ama yok nafile.

    PC: HP Pavilion g6 Notebook

    - Wifi kısmı bu şekilde gözüküyor


    - Tıklayınca bu şekilde



    - Driver kısmı bu şekilde



    - Ağ bağlantıları kısmı bu şekilde

  • 24-10-2018, 13:14:58
    #2
    Ağ bağlantılarım da wifi enable şeklinde mi bir kontrol et. Eğer enable ise sürücüden yapma ihtimali çok yüksek. Bulunduğun yerde farklı wifi 'ler var mı ? Yoksa tel den wifi açıp bir denermisin.


    Edit:
    Paylaştığın resimde wifi görünmüyor.
  • 24-10-2018, 13:15:49
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Şöyle yap wifi bağdaştırıcılarına gir sürücünü eski sürüme döndür veya sürücüyü yeniden ypaılandır olmadı kaldır yükle.
  • 24-10-2018, 13:16:30
    #4
    Üyeliği durduruldu
    hocam bendede benzer bi sorun olmuştu, wi-fi anteni kopmuş filan demişlerdi hala aynı sorunuum devam ediyor geçiçi olarak wi-fi sinyal alıcı bir hariçi usb tarzında birşey almiştim sorunum geçiçi olarak çözülmüştü şimdi ise cat6 kablosu çektim modemden laptopu masaüstü gibi kullaniyorum sana tavsiyem bi bilgisayarciya götür wifi anteni hasar gördüyse eğer bu problem olabilir
  • 24-10-2018, 13:22:27
    #5
    Hocam bazı notebook kasalarında wifi butonu oluyor klavye üzerinde değilde kasasında bu cd-r oldugu tarafta kızaklı bi tuş , genelde kullanıcılar onu farketmez bi kontrol edin ordan kapatmış olabilirsiniz yanlışlıkla yada kardeşiniz vs varsa kurcalarken kapatmıştır
  • 24-10-2018, 13:22:30
    #6
    Üyeliği durduruldu
    xbaranx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ağ bağlantılarım da wifi enable şeklinde mi bir kontrol et. Eğer enable ise sürücüden yapma ihtimali çok yüksek. Bulunduğun yerde farklı wifi 'ler var mı ? Yoksa tel den wifi açıp bir denermisin.
    Edit:
    Paylaştığın resimde wifi görünmüyor.
    Hocam çevremde çok fazla wifi var hiçbirini göremiyorum sorun çevreden değil, ağ bağlantılarından baktığımda orada sadece Ethernet aygıtını görüyorum wifiye dair herhangi birşey yok



    oxcakmak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şöyle yap wifi bağdaştırıcılarına gir sürücünü eski sürüme döndür veya sürücüyü yeniden ypaılandır olmadı kaldır yükle.
    Denedim fakat sonuç vermedi maalesef

    samsunsoftware adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam bendede benzer bi sorun olmuştu, wi-fi anteni kopmuş filan demişlerdi hala aynı sorunuum devam ediyor geçiçi olarak wi-fi sinyal alıcı bir hariçi usb tarzında birşey almiştim sorunum geçiçi olarak çözülmüştü şimdi ise cat6 kablosu çektim modemden laptopu masaüstü gibi kullaniyorum sana tavsiyem bi bilgisayarciya götür wifi anteni hasar gördüyse eğer bu problem olabilir
    Anladım öyle olmuşta olabilir çünkü 10 dakika önce tüm wifileri şans eseri gördü bağlandım bir problem yoktu az önce reset attım yine eskisi gibi oldu..

    BOZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bazı notebook kasalarında wifi butonu oluyor klavye üzerinde değilde kasasında bu cd-r oldugu tarafta kızaklı bi tuş , genelde kullanıcılar onu farketmez bi kontrol edin ordan kapatmış olabilirsiniz yanlışlıkla yada kardeşiniz vs varsa kurcalarken kapatmıştır
    Evet hocam f2 tuşu fakat onda da herhangi bir sorun yok şuanda
  • 24-10-2018, 13:23:43
    #7
    benimde bilgisayarım pavilion. sorunu şu şekilde hallettim.

    Birinci adım:
    Arama çubuna: İnternet Seçenekleri , yaz. Bağlantılar > Yerel Ağ Ayarları > sonra http://prntscr.com/l9ttef resimdeki gibi ayarlamaları yap.

    İkinci adım:
    Yönetici olarak CMD aç. sırasıyla bunları yaz

    netsh winsock reset catalog
    netsh int ipv4 reset reset.log

    Sonra bilgisayara restart yap.

    Üçüncü Adım:
    Bu ikinci adım işe yaramazsa aynı şekilde yönetici olarak CMD'yi açıp sırasıyla bu kodları yapıp tekrar restart at.

    netsh int tcp set heuristics disabled
    netsh int tcp set global autotuninglevel=disabled
    netsh int tcp set global rss=enabled

    Bende çalıştı, umarım sende de çalışır.
  • 24-10-2018, 13:30:30
    #8
    Hocam Laptobun tam modelini yazarmısınız bana
  • 24-10-2018, 13:37:15
    #9
    Üyeliği durduruldu
    TukenmezKalem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benimde bilgisayarım pavilion. sorunu şu şekilde hallettim.

    Birinci adım:
    Arama çubuna: İnternet Seçenekleri , yaz. Bağlantılar > Yerel Ağ Ayarları > sonra http://prntscr.com/l9ttef resimdeki gibi ayarlamaları yap.

    İkinci adım:
    Yönetici olarak CMD aç. sırasıyla bunları yaz

    netsh winsock reset catalog
    netsh int ipv4 reset reset.log

    Sonra bilgisayara restart yap.

    Üçüncü Adım:
    Bu ikinci adım işe yaramazsa aynı şekilde yönetici olarak CMD'yi açıp sırasıyla bu kodları yapıp tekrar restart at.

    netsh int tcp set heuristics disabled
    netsh int tcp set global autotuninglevel=disabled
    netsh int tcp set global rss=enabled

    Bende çalıştı, umarım sende de çalışır.
    Maalesef hocam adımları tek tek uyguladım ama bende işe yaramadı

    BOZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Laptobun tam modelini yazarmısınız bana
    HP Pavilion g6 Notebook hocam