xbaranx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ağ bağlantılarım da wifi enable şeklinde mi bir kontrol et. Eğer enable ise sürücüden yapma ihtimali çok yüksek. Bulunduğun yerde farklı wifi 'ler var mı ? Yoksa tel den wifi açıp bir denermisin.
Edit:
Paylaştığın resimde wifi görünmüyor.
Hocam çevremde çok fazla wifi var hiçbirini göremiyorum sorun çevreden değil, ağ bağlantılarından baktığımda orada sadece Ethernet aygıtını görüyorum wifiye dair herhangi birşey yok



oxcakmak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şöyle yap wifi bağdaştırıcılarına gir sürücünü eski sürüme döndür veya sürücüyü yeniden ypaılandır olmadı kaldır yükle.
Denedim fakat sonuç vermedi maalesef

samsunsoftware adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam bendede benzer bi sorun olmuştu, wi-fi anteni kopmuş filan demişlerdi hala aynı sorunuum devam ediyor geçiçi olarak wi-fi sinyal alıcı bir hariçi usb tarzında birşey almiştim sorunum geçiçi olarak çözülmüştü şimdi ise cat6 kablosu çektim modemden laptopu masaüstü gibi kullaniyorum sana tavsiyem bi bilgisayarciya götür wifi anteni hasar gördüyse eğer bu problem olabilir
Anladım öyle olmuşta olabilir çünkü 10 dakika önce tüm wifileri şans eseri gördü bağlandım bir problem yoktu az önce reset attım yine eskisi gibi oldu..

BOZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bazı notebook kasalarında wifi butonu oluyor klavye üzerinde değilde kasasında bu cd-r oldugu tarafta kızaklı bi tuş , genelde kullanıcılar onu farketmez bi kontrol edin ordan kapatmış olabilirsiniz yanlışlıkla yada kardeşiniz vs varsa kurcalarken kapatmıştır
Evet hocam f2 tuşu fakat onda da herhangi bir sorun yok şuanda