benimde bilgisayarım pavilion. sorunu şu şekilde hallettim.
Birinci adım:
Arama çubuna:
İnternet Seçenekleri , yaz. Bağlantılar > Yerel Ağ Ayarları > sonra
http://prntscr.com/l9ttef resimdeki gibi ayarlamaları yap.
İkinci adım:
Yönetici olarak CMD aç. sırasıyla bunları yaz
netsh winsock reset catalog
netsh int ipv4 reset reset.log
Sonra bilgisayara restart yap.
Üçüncü Adım:
Bu ikinci adım işe yaramazsa aynı şekilde yönetici olarak CMD'yi açıp sırasıyla bu kodları yapıp tekrar restart at.
netsh int tcp set heuristics disabled
netsh int tcp set global autotuninglevel=disabled
netsh int tcp set global rss=enabled
Bende çalıştı, umarım sende de çalışır.