TukenmezKalem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
benimde bilgisayarım pavilion. sorunu şu şekilde hallettim.

Birinci adım:
Arama çubuna: İnternet Seçenekleri , yaz. Bağlantılar > Yerel Ağ Ayarları > sonra http://prntscr.com/l9ttef resimdeki gibi ayarlamaları yap.

İkinci adım:
Yönetici olarak CMD aç. sırasıyla bunları yaz

netsh winsock reset catalog
netsh int ipv4 reset reset.log

Sonra bilgisayara restart yap.

Üçüncü Adım:
Bu ikinci adım işe yaramazsa aynı şekilde yönetici olarak CMD'yi açıp sırasıyla bu kodları yapıp tekrar restart at.

netsh int tcp set heuristics disabled
netsh int tcp set global autotuninglevel=disabled
netsh int tcp set global rss=enabled

Bende çalıştı, umarım sende de çalışır.
Maalesef hocam adımları tek tek uyguladım ama bende işe yaramadı

BOZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam Laptobun tam modelini yazarmısınız bana
HP Pavilion g6 Notebook hocam