Merhaba arkadaşlar,
Casper (Windows) kullandığım dizüstü bilgisayar için uzaktan erişimli klavye + mause arıyorum.
http://www.vatanbilgisayar.com/mla22...-q-klavye.html
Örneğin bu klavyeyi Windows cihazda çalıştırabilir miyiz yoksa tam anlamıyla Apple üzerinde mi çalışıyor?
(Klavye olduğu için çalışma ihtimalini umut ederek açıyorum bu konuyu)
Windows cihaza Apple klavyesi?
3
●366
- 05-08-2016, 21:50:41@Proscape;
Apple'in verdiğim linkteki klavyesine hayranım ama Windows'tan da vazgeçemediğim için komple bütün olarak alamıyorum.
Logitech aldım dün o klavyeyi alıp riske girmek istemediğim için. Şimdi sormak geldi aklıma eğer olduğunu öğrenirsem ya şuankini geri veririm ya da ek olarak tekrar alabilirim.
Dün aldığım (benzeterek) klavye:
http://www.hepsiburada.com/logitech-...89-pm-bd303951