Merhaba arkadaşlar,
Casper (Windows) kullandığım dizüstü bilgisayar için uzaktan erişimli klavye + mause arıyorum.
http://www.vatanbilgisayar.com/mla22...-q-klavye.html
Örneğin bu klavyeyi Windows cihazda çalıştırabilir miyiz yoksa tam anlamıyla Apple üzerinde mi çalışıyor?
(Klavye olduğu için çalışma ihtimalini umut ederek açıyorum bu konuyu)