@Proscape;
Apple'in verdiğim linkteki klavyesine hayranım ama Windows'tan da vazgeçemediğim için komple bütün olarak alamıyorum.
Logitech aldım dün o klavyeyi alıp riske girmek istemediğim için. Şimdi sormak geldi aklıma eğer olduğunu öğrenirsem ya şuankini geri veririm ya da ek olarak tekrar alabilirim.
Dün aldığım (benzeterek) klavye:
http://www.hepsiburada.com/logitech-...89-pm-bd303951