• 30-01-2016, 19:52:57
    #1
    merhaba arkadaşlar
    win7 den win10 a geçtim,fakat pc açılırken çok geç açılıyordu.
    Sorun nedir anlayamadım , tekrar win7 e geçtim. 2 haftaya yakındır böyle kulalndım. bu sorunu yaşayan var mı acaba? ya da çözüm nedir bilen var mı?
    pc özellikleri :
    lenovo g570
    120 gb ssd +500gb hdd sata
    8 gb ram
  • 30-01-2016, 20:06:56
    #2
    7 den 10 a geçişte problemlerin tam giderilmediğini düşünüyorum
    Yürü be microsofttaki yazılımcılara lafım tabiki yok..
    Ama aksaklıklar var..karşılaşıyorum henüz geçmedim 10 a.. Kullandım sildim
  • 30-01-2016, 20:19:07
    #3
    residense adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    7 den 10 a geçişte problemlerin tam giderilmediğini düşünüyorum
    Yürü be microsofttaki yazılımcılara lafım tabiki yok..
    Ama aksaklıklar var..karşılaşıyorum henüz geçmedim 10 a.. Kullandım sildim
    win7 e devam hocam