merhaba arkadaşlar
win7 den win10 a geçtim,fakat pc açılırken çok geç açılıyordu.
Sorun nedir anlayamadım , tekrar win7 e geçtim. 2 haftaya yakındır böyle kulalndım. bu sorunu yaşayan var mı acaba? ya da çözüm nedir bilen var mı?
pc özellikleri :
lenovo g570
120 gb ssd +500gb hdd sata
8 gb ram