residense adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
7 den 10 a geçişte problemlerin tam giderilmediğini düşünüyorum
Yürü be microsofttaki yazılımcılara lafım tabiki yok..
Ama aksaklıklar var..karşılaşıyorum henüz geçmedim 10 a.. Kullandım sildim
win7 e devam hocam