Merhaba arkadaşlar,
bir üst kattaki abimlerden kullanıyorum ben kablosuz interneti. Daha önce kablo yapmıştık ama kablo çıktıydı taktıydı sorun oluyodu. Son bir haftadır da kablosuz bağlantı inanılmaz yavaşladı. Abimler kablolu kullanıyor onların bağlantıda sıkıntı yok. Modem airties güzel de bi model. Kablosuzdaki bu yavaşlığın nedeni ne olabilir sizce ve nasıl çözerim? Teşekkürler yardımlarınız için..
Wireless Bağlantı Yavaşladı
7
●436
- 23-12-2014, 12:11:53Modem hangi modda wifi yayını yapıyor B/G/N ? Birde sizin kullandığınız kablosuz bağlantı aparatının özelliği nedir ?
Olmazsa modem içinden yayın kanalını değiştirip denemek lazım. - 23-12-2014, 12:22:06modemi resetleyip yeniden kursam? çünkü 1 senedir gayet iyiydi.. son bir haftada bozuldu..Extralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-12-2014, 13:05:09yayın kanalı nasıl yükseltilir?chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-12-2014, 13:18:58modem ayarınıza girdiğinizde ;Grafikrim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
http://prntscr.com/5k1hgi