• 23-12-2014, 03:17:17
    #1
    Merhaba arkadaşlar,
    bir üst kattaki abimlerden kullanıyorum ben kablosuz interneti. Daha önce kablo yapmıştık ama kablo çıktıydı taktıydı sorun oluyodu. Son bir haftadır da kablosuz bağlantı inanılmaz yavaşladı. Abimler kablolu kullanıyor onların bağlantıda sıkıntı yok. Modem airties güzel de bi model. Kablosuzdaki bu yavaşlığın nedeni ne olabilir sizce ve nasıl çözerim? Teşekkürler yardımlarınız için..
  • 23-12-2014, 12:11:53
    #2
    Modem hangi modda wifi yayını yapıyor B/G/N ? Birde sizin kullandığınız kablosuz bağlantı aparatının özelliği nedir ?

    Olmazsa modem içinden yayın kanalını değiştirip denemek lazım.
  • 23-12-2014, 12:22:06
    #3
    Extralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Modem hangi modda wifi yayını yapıyor B/G/N ? Birde sizin kullandığınız kablosuz bağlantı aparatının özelliği nedir ?

    Olmazsa modem içinden yayın kanalını değiştirip denemek lazım.
    modemi resetleyip yeniden kursam? çünkü 1 senedir gayet iyiydi.. son bir haftada bozuldu..
  • 23-12-2014, 12:30:15
    #4
    Modem'iniz az çekiyordur. yayın kanal'ını yükseltiniz, halen az çekiyor ise, access point.
  • 23-12-2014, 13:05:09
    #5
    chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Modem'iniz az çekiyordur. yayın kanal'ını yükseltiniz, halen az çekiyor ise, access point.
    yayın kanalı nasıl yükseltilir?
  • 23-12-2014, 13:18:58
    #6
    Grafikrim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yayın kanalı nasıl yükseltilir?
    modem ayarınıza girdiğinizde ;
    http://prntscr.com/5k1hgi
  • 23-12-2014, 14:10:51
    #7
    chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    modem ayarınıza girdiğinizde ;
    http://prntscr.com/5k1hgi
    teşekkürler.
  • 23-12-2014, 18:53:19
    #8
    Arkadaşlar,
    modemi arkasındaki reset tuşuna iğne yardımıyla 10 sn basılı tutarak resetledim. Sonra tekrar kurdum şimdi alt kattan fıstık gibi çekiyor. Bilginize.