Konu
Wireless Bağlantı Yavaşladı
23-12-2014, 18:53:19
#8
Grafikrim
Arkadaşlar,
modemi arkasındaki reset tuşuna iğne yardımıyla 10 sn basılı tutarak resetledim. Sonra tekrar kurdum şimdi alt kattan fıstık gibi çekiyor. Bilginize.