Merhaba arkadaşlar,
bir üst kattaki abimlerden kullanıyorum ben kablosuz interneti. Daha önce kablo yapmıştık ama kablo çıktıydı taktıydı sorun oluyodu. Son bir haftadır da kablosuz bağlantı inanılmaz yavaşladı. Abimler kablolu kullanıyor onların bağlantıda sıkıntı yok. Modem airties güzel de bi model. Kablosuzdaki bu yavaşlığın nedeni ne olabilir sizce ve nasıl çözerim? Teşekkürler yardımlarınız için..