• 09-07-2014, 19:25:35
    #1
    Üyeliği durduruldu
    5 aylık daha sözleşmem var ttnet ile ama iptal etmek istiyorum. böyle bir şey var mı, benden ne kadar para alırlar?
  • 09-07-2014, 19:29:18
    #2
    Stan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5 aylık daha sözleşmem var ttnet ile ama iptal etmek istiyorum. böyle bir şey var mı, benden ne kadar para alırlar?
    iptal ettirebilirsiniz.
    Sizden kullandıgınız indirim varsa onların ücretini modem aldısanız onların ücretini alırlar
  • 09-07-2014, 19:31:30
    #3
    ortalama 300tl üzerinde ücret almışlardı bizden
  • 09-07-2014, 19:36:57
    #4
    indirim yapılan ucretlerı gerı alıyolar
  • 09-07-2014, 20:23:49
    #5
    Üyeliği durduruldu
    CodeS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ortalama 300tl üzerinde ücret almışlardı bizden

    300 mu naptin hocam kalan ayların parasini mi alıyorlar benim 5 ayım var daha 5*75 400 de benden alırlar o zaman
  • 09-07-2014, 20:31:09
    #6
    Stan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    300 mu naptin hocam kalan ayların parasini mi alıyorlar benim 5 ayım var daha 5*75 400 de benden alırlar o zaman
    hocam böyle hesaplamak zor.

    siz ttnet kaç ay kaç para ödediniz örnegin: 6 ay 30 tl ödedim 6 aydan sonra 65 tl gibi bir bilgi verirseniz ortlama fiyat çıkartırız.

    Modem aldınız mı ?
    Yalın internet mi ?
  • 09-07-2014, 20:34:53
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Indirim falan kullanmadık başından beri tarife neyse onu ödedik. 68 di sonra 73 mu ne olmuştu. Ama modem verdiler. Onun parasini komple alıyorlar mi. Bildiğim kadarıyla her ay 3 tl modem parası ödüyoruz. Bunu bölmemisler miydi. Onun dışında kalan 5 ayin parasini alıyorlar mi 5*70 tl?

    Birtek modem parası var gibi. Başka masraf çıkar mi

    Bu arada yalın internet
  • 09-07-2014, 21:14:14
    #8
    Stan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    300 mu naptin hocam kalan ayların parasini mi alıyorlar benim 5 ayım var daha 5*75 400 de benden alırlar o zaman
    o zaman ort aylık 10tl civarı indirim vardı sanırım onun dışıında modem vardı

    kısaca hesaplıcak olursam 20ayx10tl 200tl 110tl civarıda modem ücreti almışlardı
    yani ben 18-19 ay kullandım kapatmak zorunda kaldık kapattık öyle gitti 300 tl üstünde
  • 09-07-2014, 21:14:20
    #9
    Stan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Indirim falan kullanmadık başından beri tarife neyse onu ödedik. 68 di sonra 73 mu ne olmuştu. Ama modem verdiler. Onun parasini komple alıyorlar mi. Bildiğim kadarıyla her ay 3 tl modem parası ödüyoruz. Bunu bölmemisler miydi. Onun dışında kalan 5 ayin parasini alıyorlar mi 5*70 tl?

    Birtek modem parası var gibi. Başka masraf çıkar mi

    Bu arada yalın internet
    hocam eger indirim kullanmamız iseniz indirim parası almazlar.

    modem diyelim 72 tl siz bunun 3 tl 3tl ödüyorsunuz kalan 20 tl kaldı diyelim bunun ücretini alırlar vergi vs varsa onları alırlar.
    Çok bi para çıkmaz internet indirimi olmadıgı için ama
    444 0375 arayın kaç para cezam çıkar deyin size bir ücret söylüyorlar ve nereye ne kadar diye belirtiyorlar.