Indirim falan kullanmadık başından beri tarife neyse onu ödedik. 68 di sonra 73 mu ne olmuştu. Ama modem verdiler. Onun parasini komple alıyorlar mi. Bildiğim kadarıyla her ay 3 tl modem parası ödüyoruz. Bunu bölmemisler miydi. Onun dışında kalan 5 ayin parasini alıyorlar mi 5*70 tl?
Birtek modem parası var gibi. Başka masraf çıkar mi
Bu arada yalın internet