Indirim falan kullanmadık başından beri tarife neyse onu ödedik. 68 di sonra 73 mu ne olmuştu. Ama modem verdiler. Onun parasini komple alıyorlar mi. Bildiğim kadarıyla her ay 3 tl modem parası ödüyoruz. Bunu bölmemisler miydi. Onun dışında kalan 5 ayin parasini alıyorlar mi 5*70 tl?
Birtek modem parası var gibi. Başka masraf çıkar mi
Bu arada yalın internet
hocam eger indirim kullanmamız iseniz indirim parası almazlar.
modem diyelim 72 tl siz bunun 3 tl 3tl ödüyorsunuz kalan 20 tl kaldı diyelim bunun ücretini alırlar vergi vs varsa onları alırlar.
Çok bi para çıkmaz internet indirimi olmadıgı için ama
444 0375 arayın kaç para cezam çıkar deyin size bir ücret söylüyorlar ve nereye ne kadar diye belirtiyorlar.