300 mu naptin hocam kalan ayların parasini mi alıyorlar benim 5 ayım var daha 5*75 400 de benden alırlar o zaman
o zaman ort aylık 10tl civarı indirim vardı sanırım onun dışıında modem vardı
kısaca hesaplıcak olursam 20ayx10tl 200tl 110tl civarıda modem ücreti almışlardı
yani ben 18-19 ay kullandım kapatmak zorunda kaldık kapattık öyle gitti 300 tl üstünde