• 05-02-2014, 00:16:25
    #10
    by_error adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zonguldakmı Kayserimi
    Gayseri gadasını aldığım
  • 05-02-2014, 00:18:02
    #11
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gayseri gadasını aldığım
    Nörüyon nasılsın
  • 05-02-2014, 00:19:23
    #12
    by_error adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nörüyon nasılsın
    Nörüyüm sen nörüyon

    O değilde konu bilişimden nerelere geldi hey Allah'ım yaa
  • 07-02-2014, 22:04:34
    #13
    Aldım Klavyesi çok dandik ama güzel makina :d Hemen W7
  • 07-02-2014, 22:39:25
    #14
    by_error adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aldım Klavyesi çok dandik ama güzel makina :d Hemen W7
    Hayırlı uğurlu olsun. Win 8 den Win 7 çevirdin mi hiç hacım? Biraz zahmetli de..
  • 07-02-2014, 23:11:31
    #15
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı uğurlu olsun. Win 8 den Win 7 çevirdin mi hiç hacım? Biraz zahmetli de..
    Yo bios ayarlarını yapınca zor değil gayet iyi istersen bulusuruz biosunu ayarlarım
  • 07-02-2014, 23:14:06
    #16
    by_error adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yo bios ayarlarını yapınca zor değil gayet iyi istersen bulusuruz biosunu ayarlarım
    Bende kardeşimin laptopını çevirdim de, bios ayarlarına bakmadım hiç komple silip tekrar kurmuştum harddiski Neyse tekrar hayırlı olsun pişman olmazsın.