TTNet'in verdiği Toshiba Notebook - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
TTNet'in verdiği Toshiba Notebook
15
●
5.541
R10.net
Teknoloji - Oyun - Donanım
Donanım Bölümü
TTNet'in verdiği Toshiba Notebook
1
2
05-02-2014, 00:16:25
#10
neto
by_error adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Zonguldakmı Kayserimi
Gayseri gadasını aldığım
05-02-2014, 00:18:02
#11
by_error
neto adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Gayseri gadasını aldığım
Nörüyon nasılsın
05-02-2014, 00:19:23
#12
neto
by_error adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Nörüyon nasılsın
Nörüyüm sen nörüyon
O değilde konu bilişimden nerelere geldi hey Allah'ım yaa
07-02-2014, 22:04:34
#13
by_error
Aldım
Klavyesi çok dandik ama güzel makina :d Hemen W7
07-02-2014, 22:39:25
#14
neto
by_error adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Aldım
Klavyesi çok dandik ama güzel makina :d Hemen W7
Hayırlı uğurlu olsun. Win 8 den Win 7 çevirdin mi hiç hacım? Biraz zahmetli de..
07-02-2014, 23:11:31
#15
by_error
neto adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hayırlı uğurlu olsun. Win 8 den Win 7 çevirdin mi hiç hacım? Biraz zahmetli de..
Yo bios ayarlarını yapınca zor değil gayet iyi
istersen bulusuruz biosunu ayarlarım
07-02-2014, 23:14:06
#16
neto
by_error adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yo bios ayarlarını yapınca zor değil gayet iyi
istersen bulusuruz biosunu ayarlarım
Bende kardeşimin laptopını çevirdim de, bios ayarlarına bakmadım hiç komple silip tekrar kurmuştum harddiski
Neyse tekrar hayırlı olsun pişman olmazsın.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler