by_error adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aldım Klavyesi çok dandik ama güzel makina :d Hemen W7
Hayırlı uğurlu olsun. Win 8 den Win 7 çevirdin mi hiç hacım? Biraz zahmetli de..