neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı uğurlu olsun. Win 8 den Win 7 çevirdin mi hiç hacım? Biraz zahmetli de..
Yo bios ayarlarını yapınca zor değil gayet iyi istersen bulusuruz biosunu ayarlarım