• 22-01-2014, 01:04:55
    #1
    Merhaba arkadaşlar. Casperin 22 inç monitörünü kullanıyorum. Ekranda bazen yatay olarak yukarı aşağı hareket eden çizgilerle ekranın tam ortasında dikine sabit bir siyah çizgi beliriyor. Dediğim gibi bu durum bazen oluyor. Pc nin arkaplanda çalıştığını zorda olsa görebiliyorum. Önceleri sorun ram den falan dediler. Bilgisayarın rami, termal macunu vs. degistirildi.Ekstra fan takıldı fakat aradan 1yıl geçti yine bu sorun oldu.Daha önce hiç böyle bir sorunla karşılaştınızmı acaba ?

    Tapatalk 2 ile gönderildi.
  • 22-01-2014, 15:11:55
    #2
    ekran kartı çipsetinden (en güçlü aday)
    ekran
    işlemci

    onbard ekran kartı varsa bi onla dene hiren ile parçalarıda test edebilirsin
  • 22-01-2014, 19:30:56
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ram mi araba çalışmıyor cam açıktır ondan demek gibi birşey bu sorun ekran kartınızda veya yüksek ihtimal ile monitörde
  • 22-01-2014, 19:51:02
    #4
    Donanımdanda hic anlamıyorum iyi uyutmuşlar bizi ozaman önce bir monitör bulup deneyelim bakalım olmadı ekran kartına bakıcaz artık.Cevaplar için tesekkürler arkadaşlar.

    Tapatalk 2 ile gönderildi.
  • 22-01-2014, 20:04:26
    #5
    Ekran kartininda termal macununu yenile, fanin uzerinde yuvarlak bir etiket olur onu kaldir bir damla makine yagi damlat ve son olarak ekran kartinin ucunu silgi ile sil.

    Bu arada once farkli bir ekranla dene. Şuda var daha oncede ayni arizayi vermisse muhtemelen yine ayni problemdir.

    Kesin cozum degildir denemekte fayda var casper almakla hatayi basta yapmissiniz

    P.s. Sorun ramden kesinlikle degildir diyen arkadaslarin teknik bilgisi ne kadar acaba? Ram deki sorundanda nadirde olsa ekranda bozulma olmaktadir. Genelde cikarip takinca duzelir.
  • 22-01-2014, 20:18:40
    #6
    McCoy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ekran kartininda termal macununu yenile, fanin uzerinde yuvarlak bir etiket olur onu kaldir bir damla makine yagi damlat ve son olarak ekran kartinin ucunu silgi ile sil.

    Bu arada once farkli bir ekranla dene. Şuda var daha oncede ayni arizayi vermisse muhtemelen yine ayni problemdir.

    Kesin cozum degildir denemekte fayda var casper almakla hatayi basta yapmissiniz

    P.s. Sorun ramden kesinlikle degildir diyen arkadaslarin teknik bilgisi ne kadar acaba? Ram deki sorundanda nadirde olsa ekranda bozulma olmaktadir. Genelde cikarip takinca duzelir.
    Anladım hocam teşekkürler.

    Tapatalk 2 ile gönderildi.
  • 22-01-2014, 20:21:08
    #7
    Ekran kartında sıkıntı vardır hocam..