Donanımdanda hic anlamıyorum iyi uyutmuşlar bizi ozaman önce bir monitör bulup deneyelim bakalım olmadı ekran kartına bakıcaz artık.Cevaplar için tesekkürler arkadaşlar.

Tapatalk 2 ile gönderildi.