Merhaba arkadaşlar. Casperin 22 inç monitörünü kullanıyorum. Ekranda bazen yatay olarak yukarı aşağı hareket eden çizgilerle ekranın tam ortasında dikine sabit bir siyah çizgi beliriyor. Dediğim gibi bu durum bazen oluyor. Pc nin arkaplanda çalıştığını zorda olsa görebiliyorum. Önceleri sorun ram den falan dediler. Bilgisayarın rami, termal macunu vs. degistirildi.Ekstra fan takıldı fakat aradan 1yıl geçti yine bu sorun oldu.Daha önce hiç böyle bir sorunla karşılaştınızmı acaba ?
Tapatalk 2 ile gönderildi.