• 11-01-2008, 00:09:57
    #1
    arkadaşlar merhaba biz komşuyla ortak int. bağlattık komşunun modemi zy$xel usb+ethernet fakat internete bağlanamıyoruz bazen ben bağlanıyorum fakat o hiç bağlanamıyor desem yeridir sizce problem nedir neler tavsiye ederrsiniz
  • 29-01-2008, 16:02:47
    #2
    sorun yine tam yazılmamış
    şimdi
    1.switch mi kullanıyorsun yoksa biriniz usb ve diğeri ethernetten mi bağlanıyor?
    2.ana pc den paylaşım kısmından paylaşım yaparken ve ağ kurulum sihirbazından bağlantıyı ana pc üzerinden felan paylaştırmışsanız olmayabilir...yani sen bağlıyken o da bağlanır lakin sen pc yi kapatınca o bağlanamaz