sorun yine tam yazılmamış

şimdi
1.switch mi kullanıyorsun yoksa biriniz usb ve diğeri ethernetten mi bağlanıyor?
2.ana pc den paylaşım kısmından paylaşım yaparken ve ağ kurulum sihirbazından bağlantıyı ana pc üzerinden felan paylaştırmışsanız olmayabilir...yani sen bağlıyken o da bağlanır lakin sen pc yi kapatınca o bağlanamaz