arkadaşlar merhaba biz komşuyla ortak int. bağlattık komşunun modemi zy$xel usb+ethernet fakat internete bağlanamıyoruz bazen ben bağlanıyorum fakat o hiç bağlanamıyor desem yeridir sizce problem nedir neler tavsiye ederrsiniz