Herkese iyi geceler.
Windows xp işletim sistemli makinada windows açılmıyor. Hata ekranı geliyor.
Onarmak için Windows Xp cd si taktım ancak windows kurmak için enter çıkmak için f3 e basın diyor. Normal şartlarda "R" Repair gelmeside gerekmiyormuydu ? Onarım nasıl yapabilirim ve sistemi nasıl tekrar çalışır vaziyete getirebilirim?
Bilgisayar üzerinde database mevcut o yüzden önemli belgeler yer alıyordu.
acil yardımlarınızı bekliyorum teşekkürler
Windows xp çöktü nasıl onarırım? (acil)
2
●1.376
- 09-03-2013, 01:30:39Konuyu uygun alana taşıdım,
Xp kullandığım dönemlerde xp sürümüne göre repair butonu gelmeyebiliyor. Mesela bende sp1/sp2/s3 lerde gelmiyodu ama ilk çıkan sürümüyle bunu gerçekleştirebiliyordum şayet öyle bir cd bulabilirseniz şu komutları giriniz;
chkdsk /r akabinde makine restart atıp işletim sistemi sorunsuz açılacaktır.
Kolay gelsin