• 09-03-2013, 01:16:04
    #1
    Herkese iyi geceler.

    Windows xp işletim sistemli makinada windows açılmıyor. Hata ekranı geliyor.

    Onarmak için Windows Xp cd si taktım ancak windows kurmak için enter çıkmak için f3 e basın diyor. Normal şartlarda "R" Repair gelmeside gerekmiyormuydu ? Onarım nasıl yapabilirim ve sistemi nasıl tekrar çalışır vaziyete getirebilirim?

    Bilgisayar üzerinde database mevcut o yüzden önemli belgeler yer alıyordu.

    acil yardımlarınızı bekliyorum teşekkürler
  • 09-03-2013, 01:30:39
    #2
    Konuyu uygun alana taşıdım,

    Xp kullandığım dönemlerde xp sürümüne göre repair butonu gelmeyebiliyor. Mesela bende sp1/sp2/s3 lerde gelmiyodu ama ilk çıkan sürümüyle bunu gerçekleştirebiliyordum şayet öyle bir cd bulabilirseniz şu komutları giriniz;

    chkdsk /r akabinde makine restart atıp işletim sistemi sorunsuz açılacaktır.

    Kolay gelsin
  • 09-03-2013, 08:38:40
    #3
    Xp Cd'nin orijinal olması gerekiyor.Sonradan hazırlanan cd lerde repair gelmez...