Herkese iyi geceler.

Windows xp işletim sistemli makinada windows açılmıyor. Hata ekranı geliyor.

Onarmak için Windows Xp cd si taktım ancak windows kurmak için enter çıkmak için f3 e basın diyor. Normal şartlarda "R" Repair gelmeside gerekmiyormuydu ? Onarım nasıl yapabilirim ve sistemi nasıl tekrar çalışır vaziyete getirebilirim?

Bilgisayar üzerinde database mevcut o yüzden önemli belgeler yer alıyordu.

acil yardımlarınızı bekliyorum teşekkürler