Konuyu uygun alana taşıdım,

Xp kullandığım dönemlerde xp sürümüne göre repair butonu gelmeyebiliyor. Mesela bende sp1/sp2/s3 lerde gelmiyodu ama ilk çıkan sürümüyle bunu gerçekleştirebiliyordum şayet öyle bir cd bulabilirseniz şu komutları giriniz;

chkdsk /r akabinde makine restart atıp işletim sistemi sorunsuz açılacaktır.

Kolay gelsin