• 21-12-2010, 17:39:34
    #19
    turank adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yapmıyor olabilirler ama yapmadıkları bir uygulama değil.

    şöyle ki; xxxxx.com adresinde 2 kişi kapışsa birisi 2,000 dolar, diğeri 1,900 dolar verse, sen ihaleyi baştan başlatır mısın?

    veya 10 kişilik ihalede geneli 150-200 dolara kadar çıkıp çekilse, yine 2 kişi 2,000 dolarlara kadar çıksa? diğeri zaten diskalifiye olduğu için ucuza gidecek.

    sedo'daki mantığın aynısı, ya sabit fiyat, ya satışın yüzdesi... hangisi daha fazlaysa o...
    Ama o zaman kullanıcılardan şöyle bir tepki gelebilir ; sonuçta bu tarz ihalelerde genelde inatlaşmalardan dolayı insanlar bir anlık sinirlerine kapılıp yükseltiyorlar. Mesela bu domainde 2.xxx'den sonra iki kişi arasında olmuş artırma. Onun altındaki adam da ; ''eğer karşı taraf ödemesini yapmadıysa benim yaptığım en düşük teklif geçerli diyebilir'' , aksi olursa zaten ihaleye fesat karıştırma çok olur bana göre.
  • 21-12-2010, 18:15:55
    #20
    satilik.net`in azerice versiyonunu satiliq(.)net boştaydı onuda ben aldım
  • 21-12-2010, 19:15:17
    #21
    alfainternetevi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ama o zaman kullanıcılardan şöyle bir tepki gelebilir ; sonuçta bu tarz ihalelerde genelde inatlaşmalardan dolayı insanlar bir anlık sinirlerine kapılıp yükseltiyorlar. Mesela bu domainde 2.xxx'den sonra iki kişi arasında olmuş artırma. Onun altındaki adam da ; ''eğer karşı taraf ödemesini yapmadıysa benim yaptığım en düşük teklif geçerli diyebilir'' , aksi olursa zaten ihaleye fesat karıştırma çok olur bana göre.
    Çok mantıklı. O adam olmasaydı bende bu kadar arttırmazdım deme hakkı olur herkesin bu durumda. Eğer 2.ye kalıp ödeme yapmadığı içinde hesabını kapatıyorlarsa çok saçma.
  • 21-12-2010, 19:20:55
    #22
    duskorc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok mantıklı. O adam olmasaydı bende bu kadar arttırmazdım deme hakkı olur herkesin bu durumda. Eğer 2.ye kalıp ödeme yapmadığı içinde hesabını kapatıyorlarsa çok saçma.
    2.'nin hesabı kapanmıyor bildiğim kadarıyla. Çünkü geçenlerde forumdan bir arkadaş chxxsoxxxx.com diye bir domain ihalesinde biriyle yine bu tarz yükseltmeye girdi, başka birinde 2.xxx dolarda kaldı, onunki de bir alt teklifti ama onu banlamadılar, domaini tekrar ihaleye çıkardılar. 1. ihalede 2binleri gören domain 2. ihalede 500leri bile göremedi,o da ayrı bi konu gerçi
  • 21-12-2010, 22:47:07
    #23
    alfainternetevi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    lezzet.net 'i mi diyosun?
    evet lezzet.net i diyorum. bende ihaledeyim. 274 e kadar çıktım daha çıkmıyorum