turank adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
satilik.net ne eder
22
●1.975
- 21-12-2010, 17:39:34Ama o zaman kullanıcılardan şöyle bir tepki gelebilir ; sonuçta bu tarz ihalelerde genelde inatlaşmalardan dolayı insanlar bir anlık sinirlerine kapılıp yükseltiyorlar. Mesela bu domainde 2.xxx'den sonra iki kişi arasında olmuş artırma. Onun altındaki adam da ; ''eğer karşı taraf ödemesini yapmadıysa benim yaptığım en düşük teklif geçerli diyebilir'' , aksi olursa zaten ihaleye fesat karıştırma çok olur bana göre.
- 21-12-2010, 19:15:17Çok mantıklı. O adam olmasaydı bende bu kadar arttırmazdım deme hakkı olur herkesin bu durumda. Eğer 2.ye kalıp ödeme yapmadığı içinde hesabını kapatıyorlarsa çok saçma.alfainternetevi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-12-2010, 19:20:552.'nin hesabı kapanmıyor bildiğim kadarıyla. Çünkü geçenlerde forumdan bir arkadaş chxxsoxxxx.com diye bir domain ihalesinde biriyle yine bu tarz yükseltmeye girdi, başka birinde 2.xxx dolarda kaldı, onunki de bir alt teklifti ama onu banlamadılar, domaini tekrar ihaleye çıkardılar. 1. ihalede 2binleri gören domain 2. ihalede 500leri bile göremedi,o da ayrı bi konu gerçiduskorc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-12-2010, 22:47:07evet lezzet.net i diyorum. bende ihaledeyim. 274 e kadar çıktım daha çıkmıyorumalfainternetevi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle