• 20-12-2010, 23:39:07
    #10
    bakalım ödeme yapılacak mı..
  • 21-12-2010, 02:12:44
    #11
    O 5250'yi ödemez, o domain tekrar ihaleye çıkar. Buraya yazıyorum
  • 21-12-2010, 02:19:06
    #12
    alfainternetevi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O 5250'yi ödemez, o domain tekrar ihaleye çıkar. Buraya yazıyorum
  • 21-12-2010, 04:10:29
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Alana hayırlı olsun 5000 diyebildik sigaraya cıktım ihale bitmiş
  • 21-12-2010, 08:12:19
    #14
    turank adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    domain tekrar ihaleye çıkmayabilir de.
    snap bir önceki teklif sahibine dönebilir.
    bekliyorum..
  • 21-12-2010, 08:40:00
    #15
    güzel domainmiş
  • 21-12-2010, 15:33:20
    #16
    alfainternetevi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O 5250'yi ödemez, o domain tekrar ihaleye çıkar. Buraya yazıyorum
    Evet. Geçen gün bir domain 2050 usd ye gitti. 2 gün sonra tekrar açık artırıma çıkıyor ödenmediği için
  • 21-12-2010, 16:34:53
    #17
    MysticaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet. Geçen gün bir domain 2050 usd ye gitti. 2 gün sonra tekrar açık artırıma çıkıyor ödenmediği için
    lezzet.net 'i mi diyosun?
  • 21-12-2010, 16:36:53
    #18
    turank adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    domain tekrar ihaleye çıkmayabilir de.
    snap bir önceki teklif sahibine dönebilir.
    Onu yapmıyorlar ama. En az 5 kere denk geldim, her seferinde ihaleyi yeniden başlatıyorlar. Hatta Jeremy Caines diye bi eleman da mesaj atıyor her seferinde, ihaleyi yeniden başlattık bilgin olsun, diye.