duskorc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok mantıklı. O adam olmasaydı bende bu kadar arttırmazdım deme hakkı olur herkesin bu durumda. Eğer 2.ye kalıp ödeme yapmadığı içinde hesabını kapatıyorlarsa çok saçma.
2.'nin hesabı kapanmıyor bildiğim kadarıyla. Çünkü geçenlerde forumdan bir arkadaş chxxsoxxxx.com diye bir domain ihalesinde biriyle yine bu tarz yükseltmeye girdi, başka birinde 2.xxx dolarda kaldı, onunki de bir alt teklifti ama onu banlamadılar, domaini tekrar ihaleye çıkardılar. 1. ihalede 2binleri gören domain 2. ihalede 500leri bile göremedi,o da ayrı bi konu gerçi