Ama o zaman kullanıcılardan şöyle bir tepki gelebilir ; sonuçta bu tarz ihalelerde genelde inatlaşmalardan dolayı insanlar bir anlık sinirlerine kapılıp yükseltiyorlar. Mesela bu domainde 2.xxx'den sonra iki kişi arasında olmuş artırma. Onun altındaki adam da ; ''eğer karşı taraf ödemesini yapmadıysa benim yaptığım en düşük teklif geçerli diyebilir'' , aksi olursa zaten ihaleye fesat karıştırma çok olur bana göre.
Çok mantıklı. O adam olmasaydı bende bu kadar arttırmazdım deme hakkı olur herkesin bu durumda. Eğer 2.ye kalıp ödeme yapmadığı içinde hesabını kapatıyorlarsa çok saçma.