100+ Domaini olan arkadaşlar?
25
●1.325
- 19-06-2010, 16:38:26Arkadaşlar domainlerinizi nerede barındırıyorsunuz ve neden tercih ediyorsunuz yazabilirmisiniz acaba.Çok domain olunca uzatma ücretleri falan yüklü oluyor bide her firmaya güvenilmiyor bunun arasında hangi firmada olmak iyidir yada 2-3 ayrı firmaylamı çalışmak lazım neye göre hangisiyle çalışmak lazım vs. yazarsanız sevinirim.
- 19-06-2010, 17:03:23aynen eski bir kaç domainim de isimtescil.net te.habana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-06-2010, 17:09:44ben IHS diyorum. godaddy de hesabım dahi yok. ama bu "öneriyorum" manasında anlaşılmasın, çünkü arkadaşların dediği gibi daha uygun fiyatı olan yerler var. ben hem kaliteli, hem de türk olmasından dolayı tercih ediyorum. genelde web piyasasında türkler işi iyi yapamadığı için özellikle hostingde yabancılar tercih ediliyor. bu zamanda IHS gibi işini hakkıyla yapan bir firmayı bulduğum için desteklemeyi görev biliyorum. benim için de sıkıntı olmuyor.
- 19-06-2010, 22:07:25Kaliteli, yabancı olsun önemli değil, fiyat normal olsun, indirimlerinden de yararlanayım derseniz Godaddy.com. Fiyat önemli değil, hem de Türk olsun diyorsanız IHS. Başkasına bakmanıza gerek yok. xiyix arkadaşın dediği gibi Directi Resellerclub'dan domain bayiliği de alabilirsiniz. Başta bir miktar (200-300 TL arası) kredi yatırmanız gerekir. Bunu da zaten domain alarak harcıyorsunuz. Bu 3 firmaya da güvenebilirsiniz sonuna kadar.
Ama sakın ha sakın isimtescilden uzak durun. Bu kadar diyeyim. Haftada bir mutlaka şikayet konusu açılır R10'da. Arama yapabilir konuları inceleyebilirsiniz.