Arkadaşlar domainlerinizi nerede barındırıyorsunuz ve neden tercih ediyorsunuz yazabilirmisiniz acaba.Çok domain olunca uzatma ücretleri falan yüklü oluyor bide her firmaya güvenilmiyor bunun arasında hangi firmada olmak iyidir yada 2-3 ayrı firmaylamı çalışmak lazım neye göre hangisiyle çalışmak lazım vs. yazarsanız sevinirim.