ben IHS diyorum. godaddy de hesabım dahi yok. ama bu "öneriyorum" manasında anlaşılmasın, çünkü arkadaşların dediği gibi daha uygun fiyatı olan yerler var. ben hem kaliteli, hem de türk olmasından dolayı tercih ediyorum. genelde web piyasasında türkler işi iyi yapamadığı için özellikle hostingde yabancılar tercih ediliyor. bu zamanda IHS gibi işini hakkıyla yapan bir firmayı bulduğum için desteklemeyi görev biliyorum. benim için de sıkıntı olmuyor.