• 20-06-2010, 21:07:04
    #19
    cok_asi55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    isimtescil.net'den şaşmadım şimdiye kadar.
    demekki ya isimtescil den darbe yemediniz
    ayda 100 adet + domaininiz yok
  • 20-06-2010, 21:09:17
    #20
    ⭐ EN UCUZ CHATGPT 5.5⚡
    Godaddy'dende biz vazgeçemiyoruz ama paneldeki hız deli ediyor..
  • 20-06-2010, 22:48:35
    #21
    cok_asi55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    isimtescil.net'den şaşmadım şimdiye kadar.
    Sizinde şaşacağınız gün gelecek emin olun.

    rnmks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    demekki ya isimtescil den darbe yemediniz
    ayda 100 adet + domaininiz yok
    +1

    Hagiwhat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Godaddy'dende biz vazgeçemiyoruz ama paneldeki hız deli ediyor..
    Haklısınız, sırf bu yavaşlığı yüzünden IHS'ye taşımayı düşünüyorum domainlerimi. Kalite güzel, ama bi domain satın alacaksan bir sürü reklam geçmeniz gerekiyor, hadi o da tamam diyelim, çok yavaş paneli oyalıyor insanı.
  • 20-06-2010, 22:55:17
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Bi ara 70-8 domaine kadar çıktım NATRO kullanıyorum. Bir promlem yaşamadım fiyatlarıda normal.
  • 21-06-2010, 11:43:32
    #23
    Godaddy ve IHS iyidir.. IHS transfer kampanyası yaparsa 10TL altı oraya çok domain alacağım.. Ama kaçış Godaddy'e doğru)

    1and1.com = 1 (bedava vermişti)
    Domainsite.com = 1 (uzatmayı unutmuşum, mecbur kaldı)
    Dynadot.com = 1 (.ws uzantılı domain)
    Godaddy = 87
    Guzel.net.tr = 5 (GüzelHosting.com directi reseller)
    ihs.com.tr = 32
    internetbs.net = 5 (Paypalla sorunsuz alabildim)
    isimtescil.net = 2 (başkasından aldım)
    istanbultescil.net = 2 (kampanya ile almıştım)
    moniker.com = 4 (net-us uygun fiyattı)
    name.com = 5 (Bir dönem favorimdi)
    natro.com = 1 (domain sorgu sistemini beğenmediğim için bıraktım)
    netfirms.com = 12 (kampanya ile alındı)
    ok.net = 1 (başkasından aldım)
  • 22-06-2010, 14:11:30
    #24
    Üyeliği durduruldu
    İsimtescil ve IHS kullanıyorum..
    gayet memnunum.
  • 22-06-2010, 14:34:13
    #25
    CriminaL021 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İsimtescil ve IHS kullanıyorum..
    gayet memnunum.
    helal o zaman ne diyim
  • 23-06-2010, 21:18:16
    #26
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ben genelde markum'da tutuyorum domainleri güvenilir bir firma olarak görüyorum.