isimtescil.net'den şaşmadım şimdiye kadar.
Sizinde şaşacağınız gün gelecek emin olun.
demekki ya isimtescil den darbe yemediniz
ayda 100 adet + domaininiz yok
+1
Godaddy'dende biz vazgeçemiyoruz ama paneldeki hız deli ediyor..
Haklısınız, sırf bu yavaşlığı yüzünden IHS'ye taşımayı düşünüyorum domainlerimi. Kalite güzel, ama bi domain satın alacaksan bir sürü reklam geçmeniz gerekiyor, hadi o da tamam diyelim, çok yavaş paneli oyalıyor insanı.