cok_asi55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
isimtescil.net'den şaşmadım şimdiye kadar.
Sizinde şaşacağınız gün gelecek emin olun.

rnmks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
demekki ya isimtescil den darbe yemediniz
ayda 100 adet + domaininiz yok
+1

Hagiwhat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Godaddy'dende biz vazgeçemiyoruz ama paneldeki hız deli ediyor..
Haklısınız, sırf bu yavaşlığı yüzünden IHS'ye taşımayı düşünüyorum domainlerimi. Kalite güzel, ama bi domain satın alacaksan bir sürü reklam geçmeniz gerekiyor, hadi o da tamam diyelim, çok yavaş paneli oyalıyor insanı.